awesome is spelled...

...shutter island!

shit, vilken film! precis en film i min smak; mystik, skräck,
twists, psykologi.. u name it, it had it!

jag bara älskar att man slängs fram och tillbaka och att
den var så bra skriven. man märker när en film är genomtänkt,
för då håller den standard från början till slut.
och slutet...
fantastiskt bra.
helt jäkla brilliant.

för att inte tala om leo.
snacka om skådespeleri alltså.

den var så bra att jag sörjer att jag redan sett den.
faktiskt.
så grattis, om du inte sett den.

den får fem av fem, without a doubt.

Kommentarer
Postat av: Kjartanrebecca

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback