Vad är grejen med prislappar?

Jag är så upprörd!

Här går man och spenderar mucho pengar på fina vaser, skålar,
och diverse ljuslyktor - allt i glas. Bara för att sedan inse att alla prislappar
sitter fast med något slags jävla karlssons überklister.
Helt jävla omöjligt att få bort skiten är det.

Hur är man funtad när man klistrar på sådana lappar?
Va?!

Glasvaserna, skålarna och lyktorna blir säääkert mycket
vackrare med en halvavdragen prislappsgrejs smetad över hela skiten.

Idioti, I say!

Kommentarer
Postat av: jonte

testat aceton eller t-röd? tar dock inget ansvar för om det skulle bli nåt knas efter du har testat...men borde funka och inte ge nåra oönskade bieffekter

2010-03-31 @ 01:03:21
Postat av: M

Är det hör min jonte som svarat? Känns som som du borde veta bättre än än att komma med sånna nyttiga tips?

2010-03-31 @ 01:42:04
Postat av: rawbert

Sofia lärde mig att använda bensin som man köper på typ Ica är awesome för detta! Vi har tagit bort massa sånt limmskit på väggarna här efter någon som bodde innan som hade mani på att sätta upp krokar.

2010-03-31 @ 11:27:18
Postat av: jänet

oh tips, jo man tackar! :) det är det jag alltid sagt: sprit für alles!

2010-03-31 @ 13:03:43
Postat av: Liiv

Åh jag HATAR verkligen prislappar som vägrar försvinna. Men har hört att det finns saker som hjälper. Nå medicinskt bensin eller nå, haha. Komme inte ihåg vad det heter :o

Postat av: jonte

skärbrännare då M? eller raketgevär kanske?

2010-04-05 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback