slappsöndag!

Ligger i soffan med datorn på magen och följer bästa vio som
åker vasan. Sjukt kul att kunna följa henne live på webben,
peppar henne mentalt iaf ;)

Den enda kraftansträngningen jag själv tänker göra idag är att
gå en långpromenad och sen handla lite frescha tulpaner :)
Alla kan ju inte va lika hurtiga som vio.. ♥

Annars hade jag en underbar dag igår i stallet. Jag pratde med min
ridlärare om att börja rida i en ännu en grupp, så jag totalt ska rida
två gånger i veckan för att kunna satsa lite extra på dressyren.
Hon tyckte jag skulle börja i dressyrgruppen (där tränar de som
tävlar för klubben) och jag trodde hon skämtade.

För att förtydliga lite; jag har ridit sen jag var typ 7 år, men slutade
helt med ridningen innan jag började på gymnasiet. Så när jag på
sensommaren förra året tog upp ridningen igen var det nästan 10 år
sen jag satt på en häst. Att jag nu, bara ett ett halvår efter jag kommit
igång med ridningen, platsar i dressyrgruppen är helt sjukt roligt och jag är så stolt!
Så nu står jag på väntlistan för att komma med i gruppen.

aaahh, life is good :)


Jag och Prince (taget för ett par månader sen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback