önskan. en liiiten sådan.

Det är mycket jag önskar. Jag vet.
Men vissa saker är ett måste, som hundar och hästar.
Frågan är bara när jag ska skaffa dem.

Ett litet steg för mig skulle vara att köpa den ena av två hundar
jag vill ha (M, not so much). Jag vill nämligen ha en långhårig chihuahua
och en rhodesian ridgeback. Och att skaffa den lilla först känns som
ett bra förstasteg. Och jag hade köpt en direkt om det inte var
för att vi måste lösa saker som jobb, tid och sånt.

Jag vill ju helst kunna ta med mig hunden till jobbet.
Alternativt att M kan ha med sig den (..att få honom att ta med sig min chihuahua lär bli svårt dock)

Anywho.
Jag har varit i kontakt med en kennel som ska para den här lilla
skönheten Twiggy i vår med en långhårig hane.

...jag vill vill vill!

twiggy.
Twiggy.

Kommentarer
Postat av: M

Skaffa en sån här när du väl är igång.



http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00255/NYHETER-12s17-horse_255548w.jpg

2010-03-22 @ 14:34:12
Postat av: rawbert

haha bra Manne! :D

Rhodesian ridgeback låter bäst av de två, jag röstar för en sån :) Chihuahua, not so much...

2010-03-25 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback