lycka!

Vilken härlig helg jag haft!
Det bästa av det bästa måste jag säga.. nästan iallafall.

Ridning  i lördags och efter ridningen köade jag till en plats
på ett ridläger i sommar. Efter en och en halvtimme i kön
var jag klar och inbokad på ett dressyr-ridläger vecka 31.
Sen bar det av mot flen för att fira bästa svärmor, och
träffa några av Ms syskon.

Och ja, vi kollade på mellon också.
Fel låt vann.
Enough said.

Imorse var kanske den härligaste morgonen på lääänge.
Vaknade tidigt och utvilad. Fick blöta och glada morgonhälsningar
av alla hundar och efter en mysig frukost gick jag och Elsa (hund)
ut på verandan. Satt med en tjock jacka i en ligg-solstol
och bläddrade i magasin, solade och hade en snarkande
Elsa bredvid mig på en hundpläd.

Kan det bli bättre?

Ja, när vi kom hem åkte vi till stallet och gosade med hästarna.


Solsken!



Han ville tydligen ha snedlugg. Klart du ska, sa jag!


Barcelona var surkärring idag. Lät som en åsna så fort någon kom nära. PMS?


Nemo stod mest och lipade.


Sen kom fina Birk och sa hej. Han ville att vi skulle fota honom lite underifrån.
Hans bästa sida, sa han.


Och plötsligt kom sötaste Lorentino också. Han ville ha kärlek och mys.
Han är en mycket känslig och fin kille det här. Kräver särlek!


Han satte igång och snusa mig i ansiktet direkt! Ville inte sluta!
Mys mys mys!


Sen gick han till Birk och sa hej... och ville ha lite gos där också...


Han är lite framfusig, den där Lorentino... Kräver lite för mycket ibland.


Men Birk var kärleksfull idag och gav en puss tillbaka.

;)  ♥

Kommentarer
Postat av: Patte

Vilka gulliga älgar!

2010-03-14 @ 23:23:18
Postat av: jänet

mm, väldigt!

2010-03-15 @ 00:29:03
Postat av: Maja

Tack för den delen av din helg som jag var med på - supermysigt. Längtar till påsk nu :-)

2010-03-15 @ 09:20:27
Postat av: rawbert

Många snela hestar

2010-03-15 @ 11:51:39
Postat av: Patte

Snel elg -> http://aboutjeanette.blogg.se/images/2010/dsc_0093_78647078.jpg

2010-03-15 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback