jag är en evighetsmaskin!

Vad som är positivt med att ha bloggat i några år nu är att bloggen blir
som fotspår av vad man har gjort. Man kan gå tillbaka i tiden för att
hitta en händelse, en känsla eller vad man gjorde ett visst datum.
Igår till exempel. Första mars. Första (kanske lite tidigt men ändå) vårmånaden!

Vi går tillbaka lite i tiden och kollar vad som hänt den
första mars de senaste åren...

Första mars 2009
Vi beställde en resa till Turkiet i 14 dagar som vi senare var tvungna att hoppa av
för att M inte kunde få ledigt. Gud. vad. jag. hatade. det!

Första mars 2008
Verkade ha varit en helt obetydlig dag med shopping på ikea och schlager.
Låter heeeelt olikt mig.

Första mars 2007
Jag fick den eminenta inbjudan (ja, inbjudan) till gynekologisk cellprovstagning.
Jag var tydligen förstummad över ordvalet, inbjudan.


Så.
Kan det bli onsdag nu?
Inte ens det fina vädret motväger det faktum att det är tisdag.

Kommentarer
Postat av: Tanja Paronen

Oh det ääääär så gott så! ;P

Postat av: rawbert

Vi har stenkoll på dig jänet! :)

2010-03-03 @ 11:22:26
Postat av: jänet

härligt rob, det känns bra! :)

2010-03-03 @ 13:15:01
Postat av: Oleamalie

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-14 @ 08:08:14
URL: http://oleamalie.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback