med fotbollsskorna på.

den här försommaren just keeps getting better and better...
ikväll var det premiärmatch för mig i vårt korpenfotbollslag
på jobbet. det var jag och en tjej till och sen var det resten män.
var lite pirrig innan, det var ju inte igår jag spelade match på riktigt
sådär.

men det gick faktiskt riktigt bra!

visst, det finns utvecklingspotential ;) men överlag kändes det bra!
nu gäller det bara att få upp lite bättre flås, för efter ett par spurter
är man ju helt slut! och sen måste jag bli lite tuffare i närkamperna.
..men till mitt försvar är det sjukt läskigt när hundra kilo karlslok
kommer dundrande emot en, frustande och med crazy eyes.

men det ska nog gå vägen det här - kul är det iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback