längtan.

det är något visst med den här tiden på året.
alla förväntningar, pirret i magen, dofterna, solen som
värmer i ansiktet, och all den längtan man har framför sig.
allt känns liksom problemfritt så här tätt inpå sommaren.

jag går hela tiden med ett litet pirr i magen och är så glad,
trots den påtagliga stressen hela tiden på jobbet.

jag längtar till semestern och resan till kreta, till galna nätter
med mina favorittjejer, till att jag får hålla mitt fina gudbarn i famnen,
till min ridlägervecka på hästryggen, till kärleksfyllda kvällar med min M,
till sommarbad och picnicar i gröngräset, till grillkvällar och fester med sommarglada människor
till slappa kvällar på balkongen i solnedgången och mysiga dagar i flen med hundarna...

jag kan fortsätta i evigheter!

är det inte helt fantastiskt?

Kommentarer
Postat av: rawbert

Sommaren är verkligen THE SHIT! Håller med :D

Man tar inte lika hårt på saker och ting, man är lite mer chill överlag. Semestermentalitet redan nu!



Vi ska ju till Mexico i 2 veckor, åker 8e juli. Kommer bli sjukt najs (hoppas jag på!) :)

2010-06-02 @ 17:57:47
Postat av: jänet

visst är det!? helt sjukt pepp!



ja, jag läste nåt om det på sofias logg.. FAN VA NAJS! åker ni själva eller? mexico ska ju vara så himla fint.. skulle gärna vilja åka dit också. ni får ge en fyllig rapport sen!



och vore det inte kul att åka tillsammans nån gång? :)

OCH, när ska vi ta en grönan-trip? kram

2010-06-02 @ 23:21:12
Postat av: rawbert

Japp vi åker dit själva, vår första resa tillsammans så vi går all in ;) Har hört mycket gott om dit vi ska, Playa del Carmen tror jag det heter! Karibienklimat och nära till såna stora coola Maya-pyramider.



Grönan-trip tycker jag vi kör en helg i juni! Föreslå en helg ni först eftersom det är ni som måste resa hit, vi andra som bor här har ju lite smidigare. Vore sjukt skoj :D

2010-06-03 @ 10:51:06
Postat av: rawbert

Senare halvan av juni vore nästan bäst tror jag, vad tror ni om det?

2010-06-03 @ 11:22:53
Postat av: jänet

vad tror ni om lördagen v 26? är iofs juli då, men nästan slutet av juni ;)

2010-06-04 @ 08:34:09
Postat av: rawbert

låter riktigt bra! lördag 3e juli eller?

2010-06-07 @ 10:36:18
Postat av: jänet

lördagen den 3 juli it is! rock on! :)

2010-06-08 @ 09:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback