kalla mig konstig.

vissa saker är heliga, så är det bara.
saker man liksom inte "messar" med i onödan.
en sån sak är tandläkare.

jag har haft en privat tandläkare i södertälje ända sen barnsben,
och går fortfarande hos henne, trots att jag inte längre bor
i närheten. när vi flyttade till örebro såg jag det som en tillfällighet,
och att jag lika gärna kunde ha kvar min tandis hemma.
vi skulle ju ändå bara vara i örebro i tre år, och sen flytta tillbaka.

men så gick åren.
och här står jag kvar med samma tandis.
visst, det kan verka korkat att jag inte byter till någon i närheten istället
för att sitta och åka 4 h (fram o tillbaka) så fort jag ska till tandläkaren.
men så är det när man är trygg och nöjd.
då stannar man kvar.

kom ihåg att jag sa det.
kan btw vara världens bästa marknadsföringsrecept.

nåväl. idag var det dags för ett tandisbesök i s-tälje och fick reda på att
jag fortf har friska fina tänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback