I'm back.. for now!

Trots semester så känns det som att jag inte riktigt har
kunnat landa i det än. Är nu hemma efter en riktigt jäkla najs vecka i
Turkiet med Manne, Jenny och Jonathan (kisset).

Det har varit en vecka innehållande det mesta av det bästa: waboba, frank phone,
strawberry daquiris, EFES, chicago (jävla spel!), spiderman med sugröret, kisspauser,
Zandra "Hallååå, vattenjympa om FEM MINUTER!" och mycket mer..

jag vet, det blir lite internt. men det var hur som helst en sjukt bra semestervecka! ♥

nu är jag bara hemma i örebro och mellanlandar för att imorgon åka hem till
mina päron eftersom vi drar till kreta på tors morgon. ska bli riktigt najs att komma
tillbaka till sol och bad.. det är ju så trist väder hemma liksom ;)

efter det lovar jag att vara mer anträffbar och chilla på kakkan hemma i sverige med
alla mina vänner.

puss for now!


Fler bilder finns på fejjan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback