got some change?

jag tror att jag snart ska ha allt under kontroll inför lördag.
idag ska vi växla pengar så vi har lite turkiska lira med oss,
det kan ju va bra o ha så man slipper leta bank det första man gör.
annars är det nästan bara själva packandet kvar.

känns så jäkla toppen att det snart är semester! och den här semestern
kommer vara allt annat än seg. inleder med en vecka i turkland, är hemma
fyra dagar för att sedan dra en vecka till kreta. sen är jag hemma en vecka
(utan planer) och sista veckan är det ridläger som gäller.

fysjutton va bra jag har det!



Kommentarer
Postat av: märit

du har inte alls en hel vecka utan planer. då ska du ju va med mig! seså, skriv upp det i kalendern nu.

2010-07-01 @ 15:23:40
Postat av: jänet

(skriver) märitmys hela veckan!

2010-07-01 @ 15:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback