söndagspromenad!

Det nya året innebär för mig ett löfte om mer motion, så idag åkte vi ut till Karlslund
(där jag rider) och gick en promenad i den vackra miljön. Det var en helt fantastisk
promenad plus att vi hittade en häst som var så otroligt gullig!






The naked truth ;)


Vi hittade en supergullig häst.. och jag kan ju inte hålla mig ifrån ;)


Han var speciell den här herren.. hanvar nyfiken och ville bara lukta på kameran hela tiden ;)


Vi kom bra överens, han och jag.


Söt som socker... Can I keep?


...och gosig som få! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra gjort Jeanette! Vad duktig du är, kämpa på nu! Kramar

2010-01-03 @ 17:43:28
Postat av: jepan

tack majs! jag ska kämpa som sjutton! :) kram!

2010-01-04 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback