med blicken mot 2010

Alla skriver sammanfattningar.
Välformulerade komposerade meningar om hur deras 2009 var.
Detaljer, länkar... u name it.
Jag däremot kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra helgen.
Än mindre orkar jag gå igenom hela förra årets blogginlägg för att minnas.

Men jag vill ändå säga något om det gångna året.
Det var ett bra år. Mycket hände som förändrade mitt liv till det bättre.
Vänner som fått mig att skratta så tårarna forsade, skidsemester med påskfirande,
25-årskryssningen, mitt underbara jobb, min bästa Ms och mina upptåg tillsammans,
ridningen som jag och agge äntligen tog tag i, fester och sommarnätter på balkongen
med min aggebagge. Och sist men inte minst fick jag världens bästa födelsedagspresent.
Men det tänker jag inte avslöja just nu.

Jag vet att 2010 kommer bli ett speciellt år för mig och mina nära och kära.
Ett år som kommer förändra, inspirera och ge många fler leenden.

Så.
En sista rad till alla mina fina, söta, goa, bästa vänner.
Tack för att ni finns och ger mig all er kärlek, skratt och vänskap.
Det finns inga som ni, och var och en av er har en speciell plats hos mig. ♥

Med största kärlek och ett litet gott nytt år,
fröken j

Kommentarer
Postat av: Agge

Kärlek til dig!!!<3

2010-01-01 @ 15:41:31
Postat av: Agge

Och ett stort fett tack för att du finns och för att vi är så jäkla bra ihop!! Du är bäst vännen! Jag älskar dig!

2010-01-01 @ 15:42:56
Postat av: Jänet

Och jag älskar dig min finaste älskling! Du o jag aggis, for ever! Kärlek!!

2010-01-01 @ 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback