fröken j på skidor

Den här helgen har jag varit duktig och motionerat en massa!
I lördags red jag på dagen och det var superhärligt, men kallt (-23).

Idag har vi varit i Ånnaboda och hyrde längdskidor. Det var helt otroligt fint
med sol och inte alltför kallt.  Jag hade aldrig tidigare stått på ett par längdskidor
(åker utför annars). Jag tog i lite för mycket i första backen och åkte på en
riktig praktvurpa det första jag gjorde. Haha! 
Man har inte alls samma balans som med utförskidor!

Nu försöker jag tina upp i soffan efter middag.
Är fortfarande rosig om kinderna :)


Norra backen i Ånnaboda. Här åker man utför!


Fröken J klarar biffen även på längdskidor!


Felipe och jag sparkade snö. Puderlätt snö på Ånnabodasjön!


Här var det tung snö däremot.


Vajert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback