no one messes with the do.

Som du säkert vet vid det här laget så klipper ju jag Ms hår,
och det har jag gjort enda sen vi träffades. Det var faktiskt
min högsta dröm som barn, att bli just hårfrisörska.

Det är bara det att med tjejfrisyrer så kan man variera sig
mycket lättare än med killarnas frajs. Visst, nu är M up for it
och vågar prova nya saker. Men man måste ju hitta ny inspiration
då och då!

I helgen ska jag klippa honom, så vad tycker ni.
Är dessa nåt jag ska härma? ;)


"vågen"


"Ice Ice baby"


"julmustaschen året om"



Kommentarer
Postat av: M

Vote 3 för Julmustasch året om! ;)

2010-02-24 @ 21:08:42
Postat av: jonte

gissa vad jag gissar på ;)?

2010-02-24 @ 23:55:57
Postat av: rawbert

hockeyfrilla!!!

2010-02-27 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback