lördag = ridning!

Lördagar är för mig lite extra härliga. Inte bara får man sova ut,
ligga och dra sig och äta en god och lugn frukost. Jag får även
åka till stallet och rida! Det är verkligen härligt att jag har hittat
tillbaka till ridningen som alltid varit mitt största intresse.
Det och fotbollen.

Från och med idag påbörjade vi ett nytt abonnemang som för de
flesta betyder att man får en ny häst att rida 9 veckor framåt.
För de flesta alltså, jag däremot fick fortsätta rida min älsklings-
pälskling Gourmet! Min lärare Pia tyckte att det var bra och värdefullt
att vi fortsatte tillsammans eftersom det lossnade så mycket på
förra lektionen. Undebart!

Här är vi, jag och mina fina fina pojke ♥




Klapp och kram!




Avskritt och pusta ut lite efter lektionen... Gourmet blir lång som en älg
så fort han får långa tyglar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback