klassåterträff.

Fick ett samtal ikväll om att hela vår nionde klass ska ha en reunion
i slutet av maj. Kul! Tänk att det har gått 10 år sen dess...
Jag börjar bli gammal!

Dock lyckades jag bli övertalad att stå som klassrepresentant på inbjudan.
Suck.
Jag är så övertalningsbar.

Men what the hell, den enda uppgift jag har är att mitt namn står med
på inbjudan. Plus att om det kommer 30 procent eller mer av klassen,
går jag gratis. Det är ju alltid nåt.

Kul ska det bli ändå att träffa alla igen :) Synd att min märit inte är hemma.. :/

Lenis, ska vi gå som Romy och Michelle? ;) hahaha...


Från filmen Romy and Michele's highschool reunion.

Kommentarer
Postat av: en malin.

what, what, what?! nej, det här går inte. ställ in och vänta tills jag kommer hem. ni kan väl inte ha återträff utan mig?! så himla typiskt!



(fast om folk frågar efter mig kan du ju säga att jag inte har tid att springa på såna meningslösa tillställningar som klassåterträffar eftersom jag är framgångsrik i usa)

Postat av: jänet

jag vet. it sucks! men jag lovar, i sann romy och michelle-anda ska jag sprida ryktet om att du är i usa och har en framgångsrik karriär som uppfinnare av post-it lappen. ;)

2010-02-03 @ 11:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback