kärlek!

Jag är faktiskt glad att den här helgen snart är över.
Det känns som om allt har gått emot mig,
så jag ser fram emot en ny vecka och framförallt nästa helg.

När man har det deppigt är det dock tur att det finns vänner, som
agnes, som styr upp mig och får mig att må bra igen!
Tack för idag älskling, det var såå mysigt och välbehövt att komma ut.

Och nu tycker jag att jag har väntat länge nog på lilla Kjell-britt.
Vill att hen ska ploppa ut NU så jag får gosa lite bebis! ♥

Bästa bästa aggis, vi är så bra ihop! I love you!


Midsommar 2009


Kommentarer
Postat av: Agge

Det är du som styr upp mig Jean!:P Älskar dig, och det gör lilla Kjell-Britt med, det sa h*n med en kick precis nu i skrivande stund o meddelade att det är ju faktiskt bara lite drygt 3 månader kvar!!!! Massa kärlek! <3

2010-02-22 @ 08:17:56
Postat av: jean

naaaaew, lilla kjell-britt.. jag längtar såå! ska bli mys på fredag baby! puuuuuusss!

2010-02-22 @ 08:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback