dagen som gud glömde.

Snacka om att vara opepp.
Jag alltså.
Jag känner mig alldeles deprimerad, sjuk, gråtfärdig och
alldeles eländig.

Men så plötsligt slog det mig att, aaah det är ju tisdag.
Det är tisdag och det är februari.
Tisdagar i februari står helt klart högst på min lista
över saker jag inte gillar. Tisdagar är olycksbådande
skitdagar som är allmänt eländiga. På alla sätt.

Dumt av mig att missa detta.
Jag måste börja lära mig att parera denna tisdagsdeppighet
och medvetet fylla tisdagarna med massa lyckligheter.

Som till exempel hästar.
Så får det bli.


Kommentarer
Postat av: rawbert

Lite hestmatematik kanske muntrar upp dig!

http://cdn3.knowyourmeme.com/i/6869/original/hestmatte.jpg

2010-02-02 @ 13:58:59
Postat av: jänet

tack rob, you're a true friend! ;)

2010-02-02 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback