på rosa fluffiga moln.

jag är helt såld.
ja alltså, om jag var såld innan är jag SÅLDSÅLDSÅLD nu.
min fina lorentino är så underbar, fin, sprallig och gosig.
det är ju bara jag som rider honom nu under lägret, vilket
gör att det känns mer som att det är "vi".

det här är det bästa jag gjort på länge och jag försöker vara
i nuet hela tiden i stallet för att få ut det mesta av allt.
jag längtar till nästa år, då ska jag nog delta i två läger.

jag svävar på moln just nu , so bare with me med allt hästsnack.


Kommentarer
Postat av: rawbert

galet mycket hästsnack jänet :D tonåren all over again! kul att du hittat något skoj att göra på fritiden, hobbies behöver alla!

2010-08-09 @ 17:09:01
Postat av: jänet

jag veeet.. men så får det va för jag är så glad :)

2010-08-10 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback