motionsform!

jag är rädd att jag hållit en sak hemlig för er kära vänner...
under sommaren har jag (kors i taket) gått ner 5 kilo!
bara sådär! ingen effort direkt heller. så nu ska jag fan rida på
the fucking våg och börja hårdträna.

så idag var jag iväg och köpte ett årskort på
motionsform som
ligger preciiiiiis intill mitt jobb och är hur jäkla fint som helst!
de har massa fiffiga saker - allt på samma ställe!
cirkelgym, slideboard, vibrationsplatta, lösa vikter, motionsmaskiner
med egen tv på varje maskin, skierg, relaxavdelning med bubbelbad
och ir-bastu, solarium, massage och mer!

imorgon ska vi dit på intropass på lunchen :) och jag har en feeling att
det här kommer passa mig grymt bra. tänk också då att jag kommer rida
två ggr i veckan, så nog ska jag väl komma i form tycker man?

nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback