hosta | festival | hills

jag bara fortsätter att hosta... it's getting really old! känns inte ens som att jag blir bättre,
så några fler nätter med den här hostan och jag går till doktorn och ber
att få lite morfinhostmedicin.

efter en lååång sovmorgon framför tvn, plöjandes igenom hela säsong fem
av the hills, så släpade vi oss iväg till v.ox-festivalen som jag har
jobbat med sen jag kom tillbaka från semestern. det var lyckat, även om
timoteij inte drog alls lika mycket folk som EMD. det var iofs väntat.

efter middagen (som blev sen som sjutton) laddade M ner hela säsong 6
av the hills. det är den nya och sista säsongen som började sändas här i
sverige ikväll. jag blev som vanligt hooked och nu har jag plöjt 8 avsnitt på
raken. men efter tre timmar kände jag att det dels var dags för sängen, och dels vill jag spara
lite på konfekten... tills imorn ;)

hoppas din söndag var fin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback