glädjebesked mitt i sjukheten.

det här med att vara på jobbet fast man är sjuk är mindre trevligt faktiskt.
både för mig själv och för alla som riskerar att smittas.
men jag försöker sitta här i mitt lilla rum och inte röra på mig så mycket.
jobbar in lunchen också så jag kan flexa ut lite tidigare.
hade varit hemma om det inte var för att det är så himla mycket att göra just nu.

men hur som haver fick jag ett glädjande besked idag. från och med
torsdag börjar jag i dressyrgruppen kl 21. så i fortsättningen kommer
jag alltså att rida torsdagar och lördagar. sen är planerna att jag ska
träna på gym måndagar och onsdagar.

hur tränad kommer jag inte att bli liksom?!
det här kommer bli awesome!

...bara jag blir frisk nån gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback