idag var första lektionen på lördagsridningarna med ny häst och
ny instruktör. fast jag fick min fining lorentino igen så jag blev hur glad som helst.
och han med, vi bara mös innan. så himla fin den killen alltså.
barbro i min grupp tyckte jag skulle kolla upp hur mycket han kostar... ;)

nu har vi som sagt fått ny ridinstruktör för den här terminen, så nu har vi åsa.
hon är riktigt bra hon med men jag är glad att jag har petra på torsdagarna
eftersom hon är ren dressyrryttare medan åsa är fälttävlan. viktigt att få
en riktigt bra dressyrlärare så man kan utvecklas framåt.

åsa var den första jag red för när jag började rida igen förra året. och jag blev så
himla glad av det hon sa efter lektionen idag (man får alltid kritik efter lektionen
så man vet vad man ska tänka på och vad som gick bra mm). till mig sa hon:
"wow, vad du har utvecklats! jättekul att se - jättebra!"

känner mig nöjd ända in i själen. förstår att det kan låta töntigt, men hästar är
verkligen det bästa jag vet och jag är så glad att jag nu har möjlighet att rida två ggr
i veckan.

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt älskling att du verkligen kommit igång med ridningen nu och att det får dig att må så bra!!! <3 saknar dig apamycket :-)

2010-08-23 @ 09:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback