min "nya" cykel!

Förra året fick vi M's fina Kronan-cykel snodd och sen dess har jag bara
haft min ruttna gamla mountainbike att cykla med.
Och den har inte bara varit fallfärdig (inga fungerande bromsar,
krasslande kedja, ickefungerande växlar, etc) den har framförallt
varit sjukt obekväm att cykla på.

Så idag tog jag mig i kragen och köpte en ny begagnad cykel!

Den är perfekt för mig!
Nyrenoverad med nya däck, lyse, ringklocka, smörjd kedja mm.
Och så är den så himla lättrampad så man bara flyger fram!
Min förra skitcykel hade ingenting, inte ens en pakethållare.
Så även om den här kanske inte är en skönhet för ögat,
är det perfekt!

Och framförallt är det bra att den inte är så jättesnygg,
för snygga cyklar blir ju bara stulna här i stan.

Här är hon, min nya blåa skönhet! ;)


800 kronor fick jag hosta upp för henne, och det är hon värd!

Kommentarer
Postat av: rawbert

Den typen av cyklar är skönast att cykla på! Stor sadel = win

2010-04-13 @ 10:08:42
Postat av: mijo

Nice Citybike!

2010-04-13 @ 11:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback