for your information.

spännande vecka det här.
imorgon ska jag till universitetet och lyssna på en klass med
studenter som har gjort 10 kampanjidéer för vår räkning.
vi har sett ut vinnare och jag ska dit för att dela ut pris.

spännande it is.

för att inte tala om kvällen imorgon.
då är det
årets marknadsföringsgala, med två-rättersmiddag and such.
och vi är nominerade i klassen bästa webb.

inser att jag måste börja fila på mitt "jag vann inte men jag är glad ändå-face".
men i smyg ska skriva nåt litet vinnartal också.

justincase liksom.


Kommentarer
Postat av: Majs

Lycka till!!! Låter som en trevlig tillställning hur som, så ha det nice :-)

2010-04-28 @ 09:11:22
Postat av: rawbert

najs att låta studenter göra prylar åt er gratis :D WIN!



nej jänet, öva på det andra facet, det när du vinner och blir asglad!

2010-04-28 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback