ja-fucking-wohl!

Igår såg jag nåt av det pinsammaste i svensk tv-historia.
Eller såg och såg.
Jag började titta för att sedan få såna kväljningar att jag
var tvingad att byta kanal. Jag talar så klart om serien
"Kommissarien och havet" som började på 4an igår.

Inte bara var det dåligt skådespeleri, den jävlen var ju
dessutom DUBBAD! (från tyska!)

Nej.
Att svensk film är dålig visste jag redan, men det här var
fan riktigt lågt. Riktigt jäkla avgrundlågt.

Fyfan säger jag bara.
Att man ens får visa nåt så vidrigt på prime time.

Kommentarer
Postat av: Patte

Haha fan va stört. Jag såg trailern för några dagar sen och tyckte det såg riktigt lovande ut. Bara bra skådisar osv. Vilket fiasko

2009-09-14 @ 12:20:32
Postat av: jänet

ja, de lurade in en i en tro att det skulle vara en bra serie.. men så var det INTE.

2009-09-14 @ 13:40:48
Postat av: Johanna

hörde om de där på radion, ingen verkade uppskatta programmet.

Postat av: sis

jag stängde av, så jävla pinsamt var det. böckerna är ju kanonbra så förhoppningarna var rätt höga. men shit vilken jävla katastrof!

2009-09-16 @ 09:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback