gladast!

Ridning idag igen och den här gången kändes allt nästan perfekt!
Det lossnade som sjutton och stunder gick Mirage som en klocka.
Heeeeelt underbart! Fina skänkelvikningar och på tygeln...
Längtar till nästa lektion och jag ska önska att
få rida honom igen. Kan inte förklara känslan, men lycklig ut i finger-
topparna är jag!

Trött är jag också efter att ha haft en hel drös med människor
över hos oss ikväll. Jag fick huvudvärken arne så jag var nykter
och fick vara hemma o städa upp allt skit. Men nu är jag klar med
det och ska gosa ner mig i sängen o läsa en bok. Jag och agnes måste
ju upp i tid för att rida igen imorgon - då i Kumla.

Ahhh.. nu är livet gott :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hur gör jag då om jag också vill rida? Hur anmäler man sig till såna här lektioner?



Postat av: jänet

gå in på deras hemsida, där står det listat som "extraridning" på lördagar. sen kan du läsa ut vem som har lektionen också, ibland är det hoppning till exempel. man ska ringa två veckor innan för att boka extraridningar och numret hittar du på hemsidan också.

2009-09-20 @ 23:20:06
Postat av: rawbert

Städa upp skit är najs!

2009-09-21 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback