snart är det jul...

Glad (eller säger man god?) första advent!

Min adventshelg har rusat på i speed kan man säga.
I lördags så började jag dagen med att åka till stallet och
rida. Det gick bra men jag blev lite besviken på att vi inte
fick hoppa.

Anyways.
Vi åkte direkt till flen efter det, för lite adventsmys med min
svärfamilj och barn och hundar.. Skönt att få andas lite
landet-luft!

Väcktes dock okristligt tidigt imorse av två galna hundar som hoppade upp
och väckte oss med blöta tungor. Vi skulle åka och vaccinera oss,
så det var bara att masa sig upp och se glad ut.

Här är lite bilder från helgen samt lite adventspyntad lägenhet :)


Nomi och Olle hjälper oss att baka!



Maja och Nomi innan middagen. Nomi var en aningen trött.


Hon var liiite missnöjd med att vi väckte henne kan man säga.


Men den här lilla tjejen snusade på i godan ro...


Och tant Elsa likaså...


Och här är lite adventspyntad lägenhet:


En adventsljusstake i hallen!


Köket fick också lite julkänsla...


Likaså sovrummet!

Hoppas ni haft en mysig advent! ♥

Kommentarer
Postat av: Patte

Mysigt!

Men vänta nu, har ni likadan ljusstake som jag?

2009-11-30 @ 10:27:11
Postat av: jänet

ja, jag snodde den när jag va hemma hos dig.

jag är sjukt sneaky.

2009-11-30 @ 11:03:51
Postat av: Maja

Tack för att ni kom, är inte samma sak utan er! Puss till er, ses om några veckor!

2009-11-30 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback