smygpremiär.

Okej.
Det här var ingen bra idé.
Not. At. All.

Vi har precis varit på smygpremiären av
Paranormal activity,
en lågbudgetskräckis som hela världen hypar just nu.
Och jag kan ärligt säga att den var den bästa skräckfilmen jag sett.
Men jag borde verkligen, verkligen, verkligen inte ha sett den.

Jag är helt förstörd.
Kommer aldrig mer kunna sova ensam.

Det är något i mig som tycker att alla borde se den, MEN jag vill
samtidigt avråda de som är mörkrädda och lika rädd som mig för
övernaturliga saker att se filmen.

Den är sjukt bra, men inte värd det när man blir så här rädd.

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag känner mig ganska tuff just nu faktiskt, det känns fint. Det var skönt att inse att spöken inte finns och att jag faktiskt är jävligt modig egentligen :)

2009-11-05 @ 00:18:05
Postat av: jänet

du försöker bara övertala dig själv det så du ska kunna sova, bff. ;)

2009-11-05 @ 08:29:57
Postat av: Johanna

shit, jag gillar skräckfilmer, eller, jag tror att jag gör det. Sen när jag tittar så sitter jag med kudden framför ansiktet mest hela tiden och är rädd i ett halvår. haha.

Postat av: Maja

Fan, måste skaffa en tillfällig kille om jag ska kunna se den med andra ord alltså ;-)

2009-11-05 @ 18:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback