hoppla hoppla!

Heeeelt död efter dagens ridlektion!
Idag red jag en ny häst som heter Leroy.
Han va fin men lite tricky, den där Leroy.
Men till slut kom jag underfund med honom och
då släppte det och han kom i form. Synd bara att lektionen
var slut precis då...

Kul att rida en ny häst, samtidigt som man kom ur sin
comfortzone. Lika bra att rida honom nästa gång också
så att man kan börja där vi slutade.

Han var kul att rida, trots att han var hög som ett hus.
Fick använda pallen för att komma upp på han (!)

Nu känner jag känner en smygande multiträningsvärk
sneaking up on me..

Kommentarer
Postat av: Patte

Leeeeeryoooy!!

http://www.youtube.com/watch?v=LkCNJRfSZBU

2009-11-15 @ 02:01:15
Postat av: jänet

god dammit leeeroy!

2009-11-15 @ 02:07:26
Postat av: rawbert

JEEEEEENKINGSS!!!!

2009-11-16 @ 09:30:06
Postat av: johanna

sen ska man ju alltid använda pall eller trapp för att komma upp på hästarna eftersom man besparar deras ryggar då! ;) lite har min hästtokiga familj lärt mig!

2009-11-16 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback