halloween i sthlm

Är äntligen hemma nu efter en helg i sthlm med vänner o släkt.
Körde hela vägen hem o jäklar va nära det var att jag slumrade till.
Det är nackdelen med att ha lätt o somna..

Fredagen myste vi i flen med svärmor och alla hundar. Längtar verkligen
tills vi köper hus och kan ha egna hundar.

På lördagen bilade vi upp till sthlm, odenplan till majsing. Så fin lägenhet
och mysigt sällskap hela kvällen.. Kul att träffa alla igen! Stort tack också
till Cornelia som stod för hela sötsaksbuffén! :)

Idag, efter en skön sovmorgon, bilade vi ut till nacka för att fira finaste Nomi
som fyller 3 år. Hela familjen var samlad kring en mumsig kalkonmiddag.
Kul att träffa alla men synd att det är så långt att åka hem bara.
Bästa M gjorde iaf sitt bästa för att hålla mig vid liv bakom ratten..
Du är bäst älskling!

Hoppas ni alla hade en mysig allahelgonahelg! Jag sände många tankar
till mina nära och kära som inte längre finns med mig i livet.
Ni finns hos mig hela tiden.. ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jättemysig och kul kväll ju! :)

2009-11-02 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback