tvåfärgad!

Här ser ni tjejen som skapar förvirring på arbetsplatsen!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh! Som mina ju. Fast tvärtom! Lindex också eller?



(För en gång skull var jag först med en "trend". Låt så vara att det kanske inte är samma sak, men med tanke på hur modeomedveten jag är kanske du kan vara sjyrre och ge mig den nöjdheten ändå? ;-) )

Postat av: MI

Grädden på moset skulle vara om du skulle haft en sko i vardera färg också ;-) Kommer ni till Flen och i så fall när bejbs?

2009-05-19 @ 10:30:15
Postat av: jänet

majs: ja, det hade varit roligt! ;) vi kommer till flen imorgon kväll (onsdag) eller torsdag förmiddag. Men troligen på onsdag kväll :) ses då bejbs! puss!

2009-05-19 @ 10:39:37
Postat av: rawbert

Fez: Look! My balls are black and blue!



Ok inte samma sak men ändå lite... :)

2009-05-19 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback