that time of the month

Aaah, det är en sån dag idag.
Man känner det på sig så fort man sätter fötterna på det iskalla parkettgolvet
som egentligen inte alls är parkett, utan bara plast som ser parkettig ut.
Man bara vet.
Instinktivt.
Att det här, det blir en sån dag.
The queenmother of shitty days.
Man kan lika gärna ligga kvar i sängen. Hela dagen.
Har väl egentligen inget jättebra svar på varför det känns så.
Varför jag känner för att slå till någon.
Hårt.
Gärna med ett trubbigt föremål.
Eller vänta nu...
aaahaa..

pms.

Kommentarer
Postat av: rawbert

argast i örebro?

2009-05-19 @ 18:57:49
Postat av: Thiff

Hallå!! Jag betalar inte så himla mycket tycker jag! Hela denna beställning gick på ca 1400:- sen tillkommer tull i sverige, när man hämtar ut paketet på posten. Denna gång var det ca 350:- Frakten var på 35 dollar. Å en dollar är ju ca 8:- Jag tycker det är så roligt, alla har ju typ ginatricot klänninga, kul med lite annat!! =) Hoppas att allt är bra annars! Vore as kul att ses någon gång! Puss

Postat av: Thiff

Hallå!! Jag betalar inte så himla mycket tycker jag! Hela denna beställning gick på ca 1400:- sen tillkommer tull i sverige, när man hämtar ut paketet på posten. Denna gång var det ca 350:- Frakten var på 35 dollar. Å en dollar är ju ca 8:- Jag tycker det är så roligt, alla har ju typ ginatricot klänninga, kul med lite annat!! =) Hoppas att allt är bra annars! Vore as kul att ses någon gång! Puss

2009-05-19 @ 22:17:46
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: Thiff

Åh, det vore askul!! Kram kram!

2009-05-20 @ 10:25:20
URL: http://thiffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback