Falkenberg, here I come!

Det har blivit mycket jobbresande nu ett tag och det är ju jättekul!
Som idag, då åker vi till Falkenberg i två dygn på
de årliga kommunikationsdagarna
som min arbetsplats paraplyorganisation ordnar. Och det är ju jättekul.

Komma iväg till en ny miljö, få lite ny input, inspiration och lära sig lite nytt.
Jättekul!

Bara det att jag har lite problem att...:
1. sova själv
2. sova utan M
3. somna utan Ms killande på min rygg
4. somna utan Ms pillande i mitt hår
5. sova utan att känna Ms härliga sparkande och bökande bredvid mig

Hur ska det gå - i TVÅ nätter dessutom?
Kan man hyra en ryggkliare någonstans?
Kan man livestreama in M på en skärm bredvid mig i sängen?
Kan man det, va?

I'm a desperate woman här for godsake!


Kommentarer
Postat av: rawbert

Går det inte att tillverka någon vaxdocka föreställande Manne som du kan ha med dig? :)

2009-05-13 @ 10:06:30
Postat av: Fredrik

Välkommen till Falkenberg!

Postat av: Stuart

"Kan man hyra en ryggkliare någonstans?"



VILKEN affärsidé! Nu vet jag vad jag ska göra om alla mina olika uppdrag försvinner någon fin dag.....



:O)

2009-05-16 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback