Turkey, baby!

Jag vill inte göra er avundsjuka men igår bokade vi två veckors
semester i Turkiet! Den 15 juli flyger jag, Mannis, Agnes, Macke, Jocke och Rob
till Antalya flygplats.

Ska bli jäkligt najs och vara borta i två veckor den här gången,
man hinner med så mycket mer ...ja, och så blir man apbrun också ;)

Så nu längtar jag efter två semestrar: först långhelg i sälen, och sen
solsemester i Turkiet!  Lucky us!


Tre dubbelrum är bokade på 4-stjärniga Club Sidar.


Plask, plask på Cleopatrastranden!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag är inte avundsjuk eftersom jag ska till England i två veckor. Vad är väl sol emot regn? Eller stränder mot fuktiga hedar? Eller värme mot gråregn? Eller turkiska specialiteter mot fish 'n' chips? ;-)



Ärligt talat, det låter svinamysigt för dig! Perfekt jänet-semester!

Postat av: Sara

Hihi, så ni fick med honom tillslut i alla fall. Bra jobbat! Se till att han njuter också :)

2009-03-01 @ 19:19:50
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: agge

FAN SÅ KUL DET SKA BLI!!! Vi ska njuta i två veckor babe, TVÅ veckor!!Det blir sol, bad och billig öl även i år..:) PUSS

2009-03-01 @ 20:35:22
Postat av: jänet

Ellen: Din Englandsemester låter som en riktig Ellen-resa så det är ju perfa - du får vad du vill och jag får det jag vill. win-win situatuation! :)



Sara: Ja, med lite persuasuion går det för det mesta ;)



Agge-bagge: you're damn right! fast denna gång tar vi det lite lugnare med boendet, maten, taxichaffisarna och försäljarna.. och så tar vi i lite extra istället vad gäller partandet :) jag har hört att det är stort där nere ;)

2009-03-01 @ 23:58:00
Postat av: agge

Partandet kommer att bli galet! Det är ju lite utav ett ställe där man faktiskt får supa sig redlös för att sen krypa hem, och fortfarande vara "normal"!:P Näemen det kommer bli toppen.. Bikinin o badbyxorna är beställda.. plus lite extra:P

KÄRLEK!!

2009-03-02 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback