sthlmsbesök.

Stockholm är så fint, så fint.
Jag skulle absolut kunna tänka mig att bo där en stund.
Gärna på Söder.
Eller i slottet.
Slottet har ju sjukt många rum.
Jag hade lätt kunnat tänka mig att andrahandshyra en garderob eller två.
Jag är inte såå kräsen av mig.

Fast det hade blivit lite jobbigt att flytta från mina kära vänner här i Öret dock.
Men man skulle ju kunna tvinga dem att flytta med upp.
Nu tänker dessa utvalda stackare att "nooo way att vi flyttar upp till Stockholm
och delar garderob på slottet".

Men då kontrar jag bara med: Jag har pinsamma foton och en scanner.
(och en jävligt välbesökt blogg)
Nu flyttar ni!

Eller så får jag väl helt enkelt bli kompis med slottsbutlern.
Jag är tvärsäker på att det finns en schysst slottsbutler som heter Jeeves. 
Och på natten dansar slottsporslinet och farfarsklockorna omkring och
sjunger utvalda Disneylåtar. Och jag är tvuuungen att bära en silkeslen gul klänning.

Man, jag kan knappt bärga mig!

Vem kontaktar man om man vill hyra ett rum?
Någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Agge

Behöver man bli orolig? :S

2009-03-27 @ 17:42:56
Postat av: ette

du har väl inte glömt att du har vänner här också? du har ju faktiskt lovat att du ska flytta tillbaka..

2009-03-27 @ 19:28:14
Postat av: Mijo

Årsta kommer bli little Flen snart.

2009-03-27 @ 19:41:45
Postat av: Mijo

För det är ju hit ni alla ska flytta ;)

2009-03-27 @ 19:43:03
Postat av: jänet

Don't worry Aggis :)

2009-03-27 @ 19:48:28
Postat av: jänet

ette: jag skulle väl aldrig kunna glömma er, toka! ni är ju fastetsade i min hjärna ;)

2009-03-27 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback