på tal om våren...

Jag äger inte särskilt många högklackade skor.
Faktum är att jag äger exakt ett par. Och dem har jag använt exakt en gång.
Om Carrie kan springa efter taxibilar i skyhöga klackar kan jag också,
tänkte jag i ett ögonblick av tillfällig sinnesförvirring.

Men jag är ju inte Carrie.
Jag har förstått det nu.
Jag får svindel bara av titta på mina skor.
Jag överdriver inte när jag säger att jag lätt blir två meter lång.
Och när jag övningsgår  i dem så  ser det ut som om jag bajsat på mig.
Men jag ska lära mig gå ordentligt i dem.

Jag har satt våren 2009 som mål.  Och jag räknar kallt med att kunna springa
uppför värsta branta trappan utan att bryta nacken. Bara mina
lårbenshalsar håller. 

Annars får jag väl donera skorna till brandkåren.
Det kan ju vara bra att ha ett par schyssta styltor som backup i
händelse av att en brandstege går sönder när det ska räddas katter ur träd.

Kommentarer
Postat av: viola

ngt att träna inför?



http://www.glamour.se/noje/kampanj/2008/allt-du-behover-veta-om-st/

2009-03-20 @ 14:31:21
Postat av: Ellen

Nej! Vad katten!



Här går jag omkring och tänker att "det spelar ingen roll att jänet alltid har snygga smycken och är stylad och plattat hår och korta kjolar och modemedveten, för jag kan åtminstone gå i högklackade skor". Ska du ta allt ifrån mig? ;-)

2009-03-20 @ 15:25:54
URL: http://blandkatterochkorvar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket för grattis hälsningen! Klart du ska ha höga skor! Det eller gummistövlar (stallet) är det enda som pryder mina fossingar =)

2009-03-20 @ 18:18:47
Postat av: Thiff

Mitt namn kom ju inte me ju...

2009-03-20 @ 18:19:21
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: Agge

Två meter? Är det sant!? Tycker om dig extra mkt då.. Du blir nämligen längre än ig då!=) Eller kanske lika lång om du överdrev!? Isf så måste du träna så att vi kan gå runt på stan o va långa o snygga ihop!!!

PUSS

2009-03-20 @ 19:36:21
Postat av: jänet

vajlis: du, om jag ställde upp på det där skulle jag inte bara döda mig själv utan alla i min närhet. ;)



Ellen: ash, du har inget att oroa dig för. jag kommer nog aldrig att kunna bemästra konsten att gå i klackar. så du kan sova lugnt. men tack för komplimangerna. :*



Thiff: ja, me like stövlar!



Agge: jag ska öva extra mycket baaaaara för dig skull älskling! I will do anything for you, baby! puss!

2009-03-20 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback