Fröken rutin

Jag älskar rutiner.
Jag älskar att älska rutiner.
Jag älskar att planera och att längta efter det jag planerat.
Jag älskar att titta tillbaka på en genomförd planering och prisa mig
själv för att jag planerade det så bra.
Jag älskar att sitta ner och skriva listor inför kommande planeringar.
Och jag älskar att sedan organisera mina nedskrivna planeringar fint
i en fin mapp.

M är inte som jag på denna punkt dock. Och det kan han lite pikande
påpeka ibland.

 Som igår, i soffan framför Beck:
- Det här är en bra rutin för dig älskling...  ...att se Beck på söndagar.



Är inte det ssssärlek, så säg.

Kommentarer
Postat av: rawbert

vill man ha rutin får man lida pin

eller

vill man vara fin bör man ha rutin



jag vet inte, kände för att rimma :)

2009-03-17 @ 10:41:00
Postat av: jänet

det är härligt robert, att jag har den effekten på dig menar jag ;)

2009-03-17 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback