movietime.

Jag älskar ju film.
Och så hittade jag av en händelse en utmaning där man ska
lista fem av sina filmfavoritscener -ever.

Jag inser redan nu att det är en ouppnåelig sak att göra, men what the hell.

Så here goes - utan någon som helst inbördes ordning:

1. Visitkortsscenen i
American Psycho. Christian Bale är fullständigt lysande.

2. Förhörscenen i The Dark Knight får mig att rysa. Dessutom blir man helt
knäsvag av Heath.  Pheeew... Är det inte lite varmt här inne... *fläktar mig med händerna*

3. Scenen då Leonidas möter Xerxes första gången i filmen 300.
Jag älskar den scenen så mycket att jag ryser.

4. Den här scenen borde egentligen toppa listan. Tveklöst.
Jag menar Johnny Depp; jag avgudar dig!

5. Jag bara älskar den här scenen. Lilla söta Olive dansar för sin morfar.
Coolt, tufft och bra!

Så. Det var mina val.
Vad är era?

Kommentarer
Postat av: Patte

http://www.youtube.com/watch?v=wd9050HyNUo

2009-03-28 @ 10:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback