lördagsutflykt!

Gräsänka som man är i helgen tog jag bilen ut till
Marieberg köpcentrum och shoppade loss lite.
Maaaaassa folk och skrikande barn överallt, men jag överlevde.
Till och med solen visade sin vackra nuna på vägen hem!

Och titta här vad jag fick med mig hem:




















Linne från Gina, leo-strumpisar från Indiska,
stora silverörhängen från
Gina och ett armband
med peacetecken från
Girls with Pearls & ett par
rutiga sommarshorts från Cubus.


Och så bjuder jag på lite bilder från vår lgh som är lite vårpiffad:





















Balkongen från köket har sol hela dagen 17 grader i solen just nu!






































Rosa tullisar och matchande värmeljushållare.
Ms favorit ;) haha...

Kommentarer
Postat av: Beriiina

:D

snygga grejer där du! tror vi nu har liknande örhängen från GT ;) de som typ är silver/guldiga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback