helgen i korthet:

Gräsänka hela helgen.
Slingning av Agges hår på lördagen. Alla slingor föll av (!)
Partaj på kvällen med spel och Bishops. Man i frack bjöd på skumpa. Helt ordinärt.
....vi tackade emot galdeligen. Och kände oss inte aaalls smutsiga.
Fortsättning hos Jocke efter Bishops.
En däckade.
En annan däckade sen.
Jag åt Anna Skipper-mackor med kalkon.
Marcus åt mest kalkon.
Jag visade ett sorgligt klipp på youtube för Agge som började storgråta.
Kom hem klockan sex efter attack-cykling hem.

Ja.
Det var det.

Kommentarer
Postat av: Agge

Ja, men visst va det roligt.. Haha, jag hade glömt bort mannen med frack, tack för att du påminde mig.. Grymt komiskt! Har nog aldrig velat skratta så mkt som just då! Haha!

Tack för kvällen iaf!!



Puss



Ps.Jag är lite ljusare fortfarande! Några slings håller i sig!:P

2009-03-30 @ 13:59:40
Postat av: jänet

hur kunde du glömma frackmannen? han var ju kvällens highlight ju ;) haha.. ja gud va vi satt och höll oss för skratt! Vi måste göra om det snart baby! puss puss

2009-03-30 @ 16:20:34
Postat av: .Westerdahl

haha. låter som en lyckad kväll.



att M slår dig när du sover är en helt normal reaktion från oss män. ^^,

Postat av: .Westerdahl

jag ska vara ärlig. det är härligt. ^^, hehe!

2009-03-31 @ 20:48:09
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: rawbert

Haha låter som en klockren lördagkväll/natt :)

2009-04-01 @ 12:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback