saknad och sol!

Nu har jag varit borta från min M i två dagar.
TVÅ DAGAR och jag håller redan på att sakna ihjäl mig.
Han jobbar hela veckan och jag har semester, så jag passar
på att vara hemma i v-ljung lite. Det är ju inge folk som har
semester i Öret och jag klättrar på väggarna så fort jag har tråkigt.

Så.
Jag är här och M är där.
Och mitt hjärta värker.
Men jag intalar mig själv att det är nyttigt att va ifrån varandra lite ibland.
Att få sakna varandra.  (Jag älskar dig mansipansi ♥)
På torsdag får jag dock pussa på honom en stund så jag ska hem
och packa om väskan inför resan.

I morgon ska vi hälsa på min moster på Värmdö.
Det ska tydligen bli svinfint väder och hon bor i ett sommarhus vid vattnet.
Så imorgon ska jag bara sola (måste bättra på grunden innan Mallis), läsa böcker,
lyssna på musik och ha lite qualitytime med moster!

Kommentarer
Postat av: en malin.

men stackars stackars dig!!! kom igen när du varit utan m i tio månader så kan vi snacka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback