istället för musik, förvirring.

Ni får ursäkta min virrighet men efter två veckors nonstop
svettighet och osömn så känner jag mig lite lätt efterbliven.
Jag kan inte sova på nätterna.
Jag toksvettas på dagarna.
Jag har ingen vidare matlust.
Jag är törstig JÄMT.
Jag har en avgrundshosta som aldrig går över.

Men! detta fenomen har medfört vissa insikter...

Saker man kan äta när det är varmt:
Jordgubbar.
Hallon.
Sallad
Cola zero. Fast det dricker man.


Saker att göra när man inte kan sova:
Badda huvud, händer och fötter med iskall trasa med ärtpåse inuti.
Sitta naken på balkongen.
Lyssna på syrsor (eller festglada tonåringar på hemväg).
Svettas lite mer.
Titta på repriser av Big Brother 2002.


Ikväll är det jag som köper en fläkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback