gäsp.

trött irriterad trött irriterad trött irriterad trött irriterad trött irriterad trött irriterad trött irriterad trött irriteradt rött irriteradt rött irriteradt rött irriterad trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött irriterad trött  trött irriterad trött.

</end skitdag>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, later inget bra, vad ar det som bekymmrar damen? Jag saknar dig i varje fall som en galning och har en liten onskan till dig o manne - kan inte ni vara i flen den helgen jag kommer hem? Jag kommer kl 7 pa morgonen den 16 augusti.... Vore sa mysigt. Kramar

2009-07-06 @ 15:36:31
Postat av: ette

fisen, vad är det? jag kan muntra upp dig i helgen! puss

2009-07-06 @ 16:46:01
Postat av: vajlis

men! du som har semester å allt!

men i helgen blir det skoj eller hur!!

2009-07-06 @ 21:14:28
Postat av: jänet

vajlis: jag har inte semester nu.. jag hade en veckas semester efter midsommar och nu jobbar jag två veckor och sen är jag ledig i tre veckor igen.

2009-07-06 @ 21:57:05
Postat av: viola

men du e det ju inge synd om dig! tyst med dig ;)

2009-07-07 @ 15:23:17
Postat av: rawbert

tråkigt att du är irriterad och trött men kudos till HTML-taggen på slutet :)

2009-07-07 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback