utmanad!

Jag har blivit utmanad av söta Linda...

Regler: Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.

Bild nr 6 i mapp sex är:



Den här bilden är tagen 2007 (tror jag) i vår förra lgh här i Örebro. Bästa Rawbert
och jag rockade framför kameran as usual ;) Vi hade fest tillsammans med Manne,
Patte, Henke mfl.  Senare på kvällen gick vi till en liten rockbar där det var så trångt
att man knappt kunde tänka.

Jag utmanar:
Ellen, Emelinda, Henriette, Vajlis, Thiff, Malin.

Kommentarer
Postat av: Anton

Och där har jag för mig att ni hade turen att träffa på mig :) good times

2009-02-08 @ 02:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback