tandläkaren.

Inatt sov jag hos mami & papi i v-ljung för att jag skulle till
tandis på morgonen. Var tvungen att laga en bit av en gammal lagning
som lossnat och samtidigt göra en årlig koll av tänderna.

Noll hål, allt såg perfa ut! Dessutom polerade hon tänderna så de blänker
lite extra fint nu. Alltid lika skönt att komma ut från tandläkaren med vetskapen
om att ens tänder är i gott skick! :)

Men nu är jag back @ work!

Btw, här i Örebro är det massamassa snö till skillnad från s-tälje.
Såå fint när det gnistrar i solen ♥


Kommentarer
Postat av: rawbert

du åker ända dit bort för att besöka tandläkaren? :) antingen har du en grymt bra tandläkare där eller så orkar du bara inte byta? ^^ bra iaf med lite tandläkarbesöksrutin... något som jag helt saknar

2009-02-09 @ 23:19:33
Postat av: jänet

Hon är bäst, snäll och dessutom kan hon hela min tandhistoria. och min teori är att alla andra tandläkare vill råna mig på stålar, så därför lägger jag hellre lite möda på att en gång om året åka dit, även om det är lite krångligt.



Men jag får ju komma hem lite, vilket alltid är mysigt. Mina hometrakter, du vet. ;)

2009-02-10 @ 08:13:07
Postat av: ette

du är i krokarna och hör inte av dig? nu blir jag ledsen i ögat..

2009-02-10 @ 10:08:53
Postat av: jänet

jag var ju bara på blixtvisit gumsi.. kom till v-ljung på söndagskvällen och åkte till örebro med 11-tåget. Det fanns ingen tid! :/

2009-02-10 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback