suit up!

Hur långt har man egentligen sjunkit ner i det korporativa träsket
när man med nöje dricker thé till fikat, när man annars aldrig dricker det?

Eller när man klär sig efter modet på den egna enheten bestående av tre personer?

Eller när man mejlar vänner signerat; Med vänlig hälsning, Fröken J Jsson
(egentligen står det hela mitt namn)?

Eller när man upplever det som en stor variation att stå upp vid skrivbordet?


Om jag mot förmodan går så långt att jag införskaffar en kvinnokostym med
tillhörande snäv kjol och scarf (det är ju kul att kunna växla mellan kjol och byxa liksom)
så feel free att slå mig på käften. Hårt.

Kommentarer
Postat av: Thiff

Haha!! Ännu värre är ju att det står ens direkt nr i hälsningsfrasen i mailen, med adress, box nr och hela köret!! Jisses!!

Postat av: rawbert

mailsignatur är ju default i jobbsammanhang... men att ha det på sin privata mail... naeeee :)



ska du bli allt för vuxen o seriös måste vi nog spöa dig jänet, tyvärr... du får vänta tills vi alla blir 30+ innan man blir för seriös, those are the rules

2009-02-19 @ 20:56:20
Postat av: jänet

det känns tryggt att veta att du har min rygg rob. slå mig inte på tänderna bara. det är min enda regel. ;)

2009-02-20 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback