vem sa något om framförhållning?

I år hade jag tänkt sista-minuten-handla alla mina christmasgifts.

Det känns som en förträfflig idé. Förträfflig.
Inte alls för att jag är luspank just nu,
och tvingas invänta lönen. Neej. En förträfflig idé bara.
Och det är ju förmodligen INGEN annan där.
Inte en kotte. Inga köer.
Inga svettiga kroppar som trängs och brottas .
Inga panikattacker. Inga skrikande barn.
Inga hysteriska pensionärer. Nope. I år blir det nog heeeelt annorlunda.
Helt säkert. Faktiskt.

Och rosa giraffer kanske flyger ut ur min rumpa.

Kommentarer
Postat av: rawbert

ruuuuuuuumpa!



sista-minuten-shopping ftw! jag gör det varje år, works every time :)

2009-12-17 @ 14:40:35
Postat av: M

Hahaha jag tänkte också säga ruuuumpa... haha jean banan

2009-12-17 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback