myslördag!

Den här lördagen har gått i ett.
Vaknade efter ha sovit alldeles för kort, så det var en segstartad
fröken j som man skulle få igång. Efter att ha somnat en stund på
soffan och försökt få i mig lite frukost åkte jag till stallet.

Ridningen idag gick bra, men jag fick kämpa med Gourmet.
Han var stel och stum så vi var osams en bra stund innan
han ville mjukna och ge efter. Framdelsvändningar var inte hans kopp thé,
tror jag.

Sen var jag bara hem och vände för att sen åka ut till Marieberg och
strosa lite med fina
Ellen. Var på tok för länge sen sist och det var mysigt
att få va lite ensam med dig :)

Nu är jag helt död efter middagen... känns som om jag kommer somna vilken
sekund som helst. Tant som man är.

Hoppas lördagen treates you well :)


Trött fröken J intar soffläge...

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken jättesnygg tröja/klänning.. gillar ärmarna. Saknar dig, skriv ett mess med vad du önskar dig i julis, puss

2009-12-06 @ 12:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback